fredag 3 juli 2015

Batiste - Neon Lights

Jag har blivit lite smått torrschampoo-beroende på sistone. Eftersom jag ogillar att ha vått hår så är det ju extra skönt att kunna skjuta en dag på tvätten. Förut tvättade jag håret varannan dag men numera gör jag det var tredje om jag inte kört ett hårt och svettigt träningspass (är lite lat med sånt just nu, jag erkänner). Den sista dagen innan tvätt så sprayar jag gärna i torrschampoo och det händer även dag två om jag vill ha lite extra volym och grepp i håret. Jag tycker håret får en himla snygg finish.

Batistes torrschampoo är en stor favorit hos mig och nu kommer de med en ny doft som heter Neon lights, den doftar väldigt fräscht och lite åt godishållet utan att vara för söt.

Den här doften är limited edition och säljs endast hos H&M och kostar 79:- för en flaska om 200 ml så passa på om du vill haffa en flaska.

Inga kommentarer: