tisdag 14 juli 2015

Gissa grejen

Idag ska jag visa er en smart och superbillig grej. Vad tror ni de vita grejorna på bilden är för något? Dumt av mig att fota mot en vit bakgrund, men nedan ser ni bättre vad det är för något.
Detta är skydd till sminkpenslar. Perfekt när man packar ned sina dyra fina sminkpenslar i necessären så att de inte blir förstörda av allt annat som skramlar runt där. Visst man kan ha ett speciellt fodral till penslarna men det finns ju inte alltid så mycket plats i packningen. Jag uppskattar verkligen sånna saker som spar plats och vikt när jag ska resa.
Jag tänker på de där näten som man får julgranen i när man köper den. Jag köpte tio stycken för lite drygt sex kronor på eBay så de kostar nästan ingenting och  frakten var gratis. Sök på den här texten när ni är på eBays hemsida så ser ni: Cosmetic Make Up Brush Pen Netting cover mesh.

Inga kommentarer: