onsdag 19 augusti 2015

Makeup Revolution - Flawless

Vi kan ju lika bra fortsätta på ögonskuggetemat, eller hur! Jag köpte den här paletten i Spanien. Märket Makeup Revolution finns i en butik som heter Primor i Estepona och de har rätt så stort sortiment av paletter.
Jag behövde absolut inte denna, jag har ju både Naked 1-paletten från Urban Decay och en annan liknande palett från Makeup Revolution så jag vet egentligen inte varför jag slog till, det bara hände...
Förpackningen är i hårdplast och jag tycker den är en smula svår att öppna, man får ta i en del och det är lätt att man tappar den då så man får vara försiktig.
Det finns både matta och skimriga skuggor och de känns hyfsat krämiga och bra pigmenterade. Kanske inte riktigt i klass med Urban Decays skuggor, men helt klart ett bra budgetalternativ då denna bara kostar 9,95 euro.  Den andra paletten jag äger från detta märke är jag mycket nöjd med så vi får se om jag kommer att gilla denna lika mycket.
Googla om ni vill se swatcher på denna. det finns redan massa bilder på nätet så jag tyckte det var onödigt att lägga jobb på när andra gör det så bra.

2 kommentarer:

Lackert sa...

Oj vilken fin palett :) har inget från det märket men finns ett par paletter jag är sugen på

Ninni sa...

De är ju inte dyra alls och kvaliteten är helt ok.