tisdag 11 augusti 2015

Mascaror en masse...

Trots att jag har massa oöppnade mascaror på lager och sällan har fler än två-tre stycken öppna samtidigt så fortsätter jag att köpa fler. Tror det beror på att det finns så många spännande sorter att prova därute i skönhetsdjungeln och jag är ju så nyfiken! Nu när jag var i Spanien så köpte jag tre stycken. Två från Essence och en från Astor. Jag köpte dessutom en ofärgad mascara till brynen från något budgetmärke.

Covergirl-mascaran ni ser på bilden är langad av min gulliga Spanien-grannfru. Hon bor nämligen i LA. Jag hade sett den mascaran i en av Tatis videos på Youtube (hon är min favvo-You Tubare just nu) och hon lovprisar den. Jag hade tur och fick även med en ögonpenna på köpet, den intresserar mig nästan lika mycket som mascaran.
Var och en av ovan saker kommer att få ett eget inlägg i den takt jag testar dem såklart. Är det någon av produkterna som lockar er?

Inga kommentarer: