söndag 30 augusti 2015

Taupe för hela slanten...

Alltså , jag blev ju så himla förtjust i H&M-pennan Over the taupe att jag var tvungen att testa den i kombination med Kiko-skuggan Ingenious Taupe, se gårdagens inlägg. De passar så otroligt bra ihop.
Pennan är helt otroligt bra! Så mjuk och lättmålad och jag kan lova att den sitter hela dagen. Ja, jag måste ha fler av dessa pennor känner jag. Så länge jag hittar nyanser av dessa jag gillar i H&M's nya sortiment så kommer jag inte lägga en massa pengar på dyrare ögonpennor för dessa ligger i toppklass kvalitetsmässigt. Pennan syntes mer i verkligheten än på bilderna och hela sminkningen var mörkare och sotigare än vad som framgår.
En väldigt simpel sminkning som gick fort att göra, perfekt till vardags när man inte har så mycket tid. Jag håller på att testa Diormascaran Iconic Overcurl som jag fick i miniformat på Daisy Beauty Expo i vintras (ligger så himla mycket efter med mascaratestandet). Mitt första intryck av denna mascara är att den är jädrigt bra! Jag kanske inte är helt överens med att borsten är så mycket böjd, men resultatet blev fint på första försöket ändå.

Mer färgglada sminkningar är väl kanske roligare att titta på i inlägg, men jag trivs så himla bra i taupe och det vet jag att många gör. Att hitta produkter som höjer sig över mängden kvalitetsmässigt är ju inte alltid så lätt, men det här är bra grejor allihop.

Inga kommentarer: