fredag 30 oktober 2015

Recension: Astor - Big & Beautiful Boom! mascara


Här ser ni mascaran som jag använder just nu. Den kommer från Astor, ett märke som man bl a kan köpa i Tyskland och Spanien. Namnet antyder att detta är en volymmascara. Ger den bra med volym då? Nja... man får allt jobba på för att bygga upp något här och resultatet blir då lite tufsigt. Jag tycker detta är en rätt medioker mascara som funkar till vardags, men inte om man vill ha maffiga fransar. Inte heller tycker jag att borsten separerar särskilt bra. Däremot sitter den bra, jag har inte märkt av något nedfall och den sitter kvar på fransarna under dagen.
Med och utan mascara som ni ser.

Ninni ger betyget: 3, en budgetmascara som är lite åh "meh-hållet". Köper inte denna igen.

Jag köpte min mascara i Spanien i en butik i Estepona. Vill ni testa märket så finns det på nätet på Kosmetik4less där denna kostar 6,99 euro plus frakt. Har ni testat något från Astor? Har ni några favoriter som jag inte bör missa?


Inga kommentarer: