fredag 18 december 2015

Skincitys kalender dag 11-18

Jag är verkligen nöjd med Skincitys julkalender nu när det bara är någon vecka kvar. Den enda invändningen är väl kanske att det varit lite väl många masker, något som jag är rätt dålig på att använda. Nu räcker det med masker va? Hoppas det kommer ett rouge snart, det längtar jag efter. Detta är vad som fanns i lucka 11-18:

  • Elisabeth Arden Po Triple action protector spf50, perfekt för semesterpackningen när man ska till solen. 
  • Paulas Choice Resist Intensive Wrinkle-repair Retinol Serum, eftersom jag älskar serum och ännu inte provat Paulas produkter så var detta en fullträff. Ska bli så spännande!
  • Decléor Life Radiance 3 min mask, som sagt är jag lite dålig på sånt här.Har massor av masker i förrådet redan.
  • Clarins Multi-Active Day, den här har jag haft tidigare. Helt okej dagkräm och sånt använder jag ju varje dag.
  • Essie nagellack i Shearling Darling, fin nyans men är inte så förtjust i den smala penseln. 
  • Rodial Dragon's Blood eye masks, jag är lite mer förtjust i sheetmasker än vanliga. krämiga masker Detta är pads som man lägger som en mask under ögonen. Dock blev jag lite skrajsen när jag såg att Kicki Norman på Daisy Beauty reagerade på dessa. Min hy är som tur var tålig så jag ska nog ändå prova.
  • Peter Thomas Roth, Rose stem cell bio-repair gel mask, jahapp, ännu en mask...dessutom doftar den ros som jag inte gillar.
  • Glo-minerals Shimmer Duo i nyansen Candle, fina nyanser och mjuk fin konsistens. 

Inga kommentarer: