onsdag 20 januari 2016

Artdeco

På Daisy Beauty Expo fanns det tyska märket Artdeco på plats. De hade verkligen varit fiffiga. Vi fick nämligen plocka ihop våra egna ögonskuggpaletter. De har tomma paletter i sitt sortiment och skuggor som man plockar in i dessa, sånt älskar jag för då blir alla nyanser använda. Paletterna är magnetiska och i de paletter vi fick att välja på fanns det plats för fyra skuggor. Jag valde den här fina paletten med en älg i skogen, det fanns flera mönster att välja mellan.
Jag valde följande fyra skuggor från vänster:

  • 211
  • 208
  • 02
  • 503
Dessa finns att köpa hos utvalda salonger och jag tror de kostar 89:-/st, har tyvärr dålig koll på vad den tomma paletten kostar. Märket finns även på Eleven, men jag hittar inte så många nyanser där. Denna veckan ska jag åka upp till Stockholm för bl a en konferens och jag tror minsann att denna palett får åka med för den är så liten och smidig.

I presspåsen jag fick med mig fanns även  nedan produkt. Det är en primer för läpparna som ska jämna ut färgen på läpparna och få läppstiftet att sitta längre. Jag har inte hunnit prova ännu, men jag har läst att andra bloggerskor fått bra resultat med denna. Tror inte den finns på den svenska marknaden riktigt ännu, men misstänker att den är på väg att lanseras. Rätta mig gärna om jag har fel.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men lilla Katarina,det där är ingen älg, det är en hjort! Är du från Stockholm eller ;-) Kram C.

Lotta L sa...

Fina färger i din palett! Har aldrig testat något från märket, men det verkar ju bra.

Ninni sa...

Hahaha, min djurkännedom är inte på topp alltså, fniss! Skuggorna är jättebra kan jag rapportera iaf.

Kerstin sa...

Så fin din palett blev!