tisdag 2 februari 2016

Label M - Honey & Oat Mask

Label M är ett brittiskt hårvårdsmärke som influeras av modevärlden och är framtaget av frisörer. Denna inpackning innehåller något som de kallar för Hydra-5 complex. Honey & Oat Mask ska reparera håret, ge fukt och göra håret silkigt och glansigt. Det ska även skydda färgat hår, vilket ju är bra för mig som alltid färgar. Innehåller manukahonung från Nya Zeeland och hawaiianska alger som har hög koncentration av vitminer och mineraler.

Jag tycker: Krämig produkt som doftar jättegott, doften är precis som en blandning av honung och vete på något sätt och jag känner igen den här doften från någon produkt jag hade under min barndom. Håret blir verkligen mjuk och medgörligt. Jag gillar!

219:- kostar en burk om 120 ml och man behöver inte så mycket för den är dryg. Märket finns hos hårsalonger och på webben bl a på Lyko.


Inga kommentarer: