måndag 7 mars 2016

Två nya lack som var lite sisådär...

Jag köpte två nya lack när jag var i Budapest på sportlovet. Det ena lacket heter Stay Gold och kommer från Pupa. Märket hade ju så himla fina butiker i två av köpcentrumen jag var i (West End och Mamut). Jag tycker faktiskt att det är rätt blaskigt, jag fick måla tre lager på stickan och jag tycker det ska räcka med två så jag vet inte jag... en dryg femtiolapp fick jag ge och den hade gott kunnat stanna i min plånbok med facit i hand.

Det andra lacket kommer från ett budgetmärke som heter Golden Rose. Det är ett märke som en kollega till mig visade mig för ett par år sedan, hon hade köpt det i Turkiet. Det heter Golden Rose och nyansen heter 68. Jag köpte ett par flaskor på eBay för rätt länge sen och de lacken sitter väldigt bra. Dock tycker jag även i detta fallet att lacket är för blaskigt och jag fick måla tre lager för att få någorlunda täckning. Det här lacket gav jag bara någon tia för så det gör inte så mycket. Hittade det på en jättestor vagn de hade med typ tusen olika nagellack, vagnen stod i mittgången på köpcentrumet West End. De hade alla möjliga märken där, både dyra och billiga.

Inga kommentarer: