söndag 3 juli 2016

Clinique - Take The Day Off wipes

För ett tag sedan fick jag de här rengöringsservetterna i ett pressutskick från Clinique. De heter Take The Day Off Wipes, de kommer i en rejäl förpackning om 50 stycken och kostar 155:- i svenska butiker. Jag tycker det är väldigt praktiskt med servetter. På kvällen gillar jag att tvätta bort sminket ordentligt, men på mornarna, eller när man ska ta bort bara litegrann eller om man känner sig ofräsch så är det toppen! Jag använder dem även att ta bort smink på armarna när jag swatchar produkter.
Förpackningen till dessa servetter har ett riktigt lock, det gör återförslutningen enkel. Jag brukar lägga förpackningen med locket nedåt för jag har fått för mig att de håller sig våta längre då. Servetterna är riktigt bra på att ta bort smink, det enda de ibland går bet på är flytande eyeliner, där får man gnida lite. De får alltså bra b etyg från mig!

Inga kommentarer: