tisdag 5 juli 2016

Sommarnyheter från Lush

Häromveckan skulle jag gå på ett event hos Lush uppe i Stockholm. Det blev dock något missförstånd med tiden mellan kontoret och butiken så Lush var gulliga nog att istället skicka hem produkterna till mig och de hann fram i sista sekund innan jag åkte till Spanien, puh! Temat var sommarens resor om jag förstod det hela rätt.

De här produkterna fick jag hem:

  • Sesame Suntan Lotion (250gr/264:-). En solkräm med Spf 10, dvs låg faktor. Jag tycker den doftar jordnötssmör. Finns även i mindre resevänlig flaska. 
  • Strawberry Bombshell Läppfärg (99:-/4g), en cerathylsa med färgad produkt i rosa nyans. 
  • Therapy Massagekaka (99:-/50g), denna smälter lite sådär lagom i kontakt med huden, jag har en annan liknande från Lush sedan tidigare och den gillar jag jättemycket. Min sambos rygg gillar den också!
  • Rub Rub Rub Solid Kropsskrubb (99:-/130gr), så himla söt och väldoftande skrubb i fast form! Perfekt för att skrubba bort gammal ofräsch solbränna. Denna kommer att bli perfekt när jag kommer hem från Spanien. Lät den ligga framme och hela rummet doftar gott!
  • Emotionell Briljans (165:-/8gr), ett löst transparent puder. Här hade jag velat ha ett sifterlock i förpackningen, ser framför mig hur jag tappar ut burken över handfatet.... Pudret känns otroligt finmalt och ger en matt snygg yta. 

Inga kommentarer: