fredag 12 augusti 2016

Label M Diamond Dust

Före sommaren var jag på ett event med Kraft, de har bland annat modehårmärket Label M under sina vingar. Label M är det officiella hårvårdsmärket för London Fashion Week. Nu presenterades en ny serie som heter Diamond Dust. Det ingår schampoo, balsam och en skimrande bodylotion i serien. Bland ingredienserna finns diamantpulver och champagne. Mycket lyxigt!
Jag har under en tid testat hårprodukterna i serien och de doftar ljuvligt och känns mycket lyxiga och krämiga. De gör mitt hår mjukt och fräscht, det räcker att jag tvättar var tredje dag för doften och känslan stannar kvar länge. Jag är riktigt förtjust. Förpackningarna är jättesnygga, men jag hade gärna sett att de var lite mer klämvänliga, det är svårt att få ut något ur dem för plasten är lite för hård. Men innehållet gillar jag som sagt massor!

349:- styck kostar dessa, kan tyckas dyrt, men detta är dryga produkter. Schampoot innehåller 250 ml och balsamet 200 ml. Jag gillar när schampooflaskorna är större för dels vill jag ibland tvätta håret två gånger och dels så snor mina killar ibland schampoo av mig, men balsam använder de inte.

Inga kommentarer: