måndag 10 oktober 2016

Cosrx - Holy Moly Snail Mask.

Jag älskar sheetmasker. De är så himla enkla att använda och återfuktar min hud perfekt. Jag gillar även produkter med snigelextrakt. Därför klickade jag hem den här masken från nån koreansk butik på eBay.

Tyvärr så gillade jag den inte alls... det är den första sheetmask som jag inte gillat. För det första så var den för liten för mitt ansikte, det har aldrig hänt mig förut. Sen var den på tok för blöt, det droppade om den trots att jag lade mig på sängen under verkningstiden. När jag sedan hade tagit av mig den så sjönk inte kladdet in utan lämnade en fet hinna som jag till slut kände mig nödgad att torka bort.

Nej, undvik denna om ni inte har:
A: Pyttelitet ansikte
B: Älskar kladd överalllt
C: Har superdupertorr hy

Har ni testat sheetmasker och vad gillar ni dem?

Inga kommentarer: