lördag 21 januari 2017

Ga-De - Idyllic High Definition volume & lenght mascara

Alltså jag måste bara få skriva om den här mascaran. Den heter Idyllic High Definition volume & lenght mascara /(puh) och kommer från ett märke som heter Ga-De. Jag har aldrig provat det märket förut. Har ni?
En dag när jag satt och slöbläddrade i en veckotidning, oklart vilken, så hade skönhetsredaktören på tidningen skrivit om denna. Jag kände på en gång att den borsten, den kommer att passa mig! Så jag googlade på mascaran bara för att upptäcka att den verkade var slut överallt. Trodde den hade utgått.
Men så hade Beautybay rea och då dök denna upp i flödet! Jag slog till och det har jag inte ångrat. Fasen vad den är bra! Borsten är liten och lätt att måla med, den ger en sån volym att jag häpnar på första lagret. Dessutom sitter denna mascara jättebra utan att vara svår att tvätta bort. Ja, den har allt jag vill ha av en mascara. Full pott! Möjligen att den inte böjer fransarna, men det kan jag åstadkomma med en fransböjare. På bilden ovan ser den grå ut, men den är svart.

Hittills har jag sett detta märke hos Eleven och Beautybay. Köp säger jag bara! Om jag inte hade sisådär 20 oöppnade mascaror på lager så hade jag köpt på mig ett lager.

Om ni har provat något från Ga-De så skulle jag bli jätteglad för en kommentar på detta inlägget för jag blir sugen på att testa mer.

Inga kommentarer: